O NAS

Jesteśmy największą globalną wspólnotą Liderów Marek. Od 2006 roku wpływamy na kształt zrównoważonej
i odpowiedzialnej przyszłości biznesu na świecie. W roku 2022, Polska stała się kolejnym rynkiem, na którym zaznaczamy naszą obecność szukając odpowiedzi na wyzwania związane z transformacją w kierunku zrównoważonego rozwoju.

TRANSFORMACJA W KIERUNKU
ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

Wierzymy, że idea transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju jest ideą otwartą i współpracujemy na wszystkich rynkach
z każdą organizacją, której misją i nadrzędnym celem jest idea budowania świadomości zrównoważonej transformacji zarówno ludzi, jak i Marek.

Członkami naszej organizacji są największe globalne firmy oraz społeczność 10 milionów ekspertów i partnerów. W ciągu blisko
20 lat istnienia jako Sustainable Brands stworzyliśmy i zebraliśmy ogromne portfolio doświadczeń i narzędzi wspierając na drodze transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju kilkadziesiąt Marek z pierwszej setki magazynu Forbes.

MOST DO ŚWIATA
LEPSZYCH MAREK

Wierzymy, że to właśnie Marki mają wyjątkowy wpływ na połączenie celów biznesu i ludzi na drodze budowania bezpiecznej
i odpowiedzialnej przyszłości.

Mamy pewność, że te Marki, które podejmą to wyzwanie, odniosą sukces w XXI wieku.

Liderzy biznesu i praktycy potrzebują inspiracji, zaangażowania
i wyposażenia w niezbędne narzędzia, aby skutecznie rozwijać innowacje, ofertę wartości i pozytywny wpływ na społeczeństwo, środowisko i gospodarkę.

PRZESTRZEŃ DLA
ODWAŻNYCH OPTYMISTÓW

Jesteśmy globalną wspólnotą liderów Marek, którzy podejmują środowiskowe i społeczne wyzwania, aby stymulować innowacyjne i biznesowe podejście kształtujące wartość marek przyszłości.

Jesteśmy miejscem dla dynamicznie rosnącej, globalnej społeczności pasjonatów, którzy angażują się w wykorzystywanie innowacji środowiskowych i społecznych w celu zapewnienia wyjątkowych wyników biznesowych w oparciu o wspólne wartości. Specjaliści w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, strategii biznesowej i marki, projektowania i innowacji produktów, CMO oraz liderzy marketingu prowadzą innowacje biznesowe w kierunku zrównoważonej przyszłości.

NASZ ZESPÓŁ
Jolanta Zdrzałek Chairwoman, Human Capital Strategist

Doświadczony Konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem operacyjnym i zarządczym zarówno w obszarze sprzedaży, jak i zarządzania strategicznego zasobami ludzkimi, świadczący usługi skoncentrowane na osiąganiu celów biznesowych.

Czytaj więcej
Jan Mosiejczuk Strategy, Brand and Communication Expert

Ponad 25 lat doświadczenia w mediach, reklamie i transformacji marek. Dyrektor strategii i planowania w KEINO GRUPA, doświadczony menedżer i lider zespołów o udokumentowanych rezultatach w tworzeniu marek i skutecznych kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości.

Czytaj więcej
Piotr Cegłowski Senior Advisor | Sustainable Business Publicity

Redaktor naczelny miesięcznika Manager. Wcześniej red. nacz. m.in. Gazety Poznańskiej i Motoru, prezes agencji ComPress.

Czytaj więcej
Anna Mizerska Senior Advisor | Communications

CEO Sunshine media, mentorka EMCC, strateg komunikacji, doradca zarządów w obszarach zrównoważonego rozwoju, wartości, zarządzania projektami, content marketingu i storytellingu.

Czytaj więcej
Jakub Sito Senior Advisor | Communications

W zawodowym życiu balansuje między dziennikarstwem, a biznesowym konsultingiem wspierając liderów i firmy w rozwoju poprzez procesy strategiczne, szkolenia i coaching medialny.

Czytaj więcej
Jędrzej Kruszyński Communication Manager

Związany z branżą PR od 2010 roku.

Czytaj więcej
To TY Sustainability Team Member

Jeżeli idea budowania świata opartego na zrównoważonym rozwoju jest bliska twojemu sercu dołącz do nas. Napisz lub zadzwoń. Porozmawiajmy.

Czytaj więcej
ADVISORY BOARD
Tomasz Pawlikowski Advisory Board
Courageous Optimist

Pionier branży marketingowej i reklamowej w Europie Środkowej i Wschodniej. W czasie swojej ponad 30 letniej kariery pracował dla największych globalnych marek i zarządzał agencjami Publicis, Optimedia, Leo Burnett i Saatchi & Saatchi tworząc struktury Publicis Groupe, jednej z największych grup komunikacyjnych na świecie.

Czytaj więcej
Anna Karczmarczuk Advisory Board
CEO IPSOS Poland

Od 2015 roku prezeska IPSOS w Polsce, a od 2020 prezeska zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Należy do ESOMARu. Współautorka książki „Data driven decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?” (PWN, Warszawa 2018) oraz „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta” (PWN, Warszawa 2021).

Czytaj więcej
Dr Ewa Łabno-Falęcka Advisory Board
Dyrektorka Corporate Communication Mercedes-Benz Manufacturing Poland

Z wykształcenia filolożka. Studiowała
w Krakowie, Berlinie i Fryburgu Bryzgowijskim; doktoryzowała się na Uniwersytecie Eberharda Karola w Tybindze w Niemczech. W latach 1993-1999 pełniła funkcję radcy do spraw kultury w Ambasadzie RP w Bonn. Od 1999 związana Mercedes-Benz Group AG w Polsce.

Czytaj więcej
Artur Nowak Gocławski Advisory Board
Współzałożyciel i Prezes Grupy ANG SA oraz Fundacji Nienieodpowiedzialni

Zaangażowany w wiele projektów społecznych, w tym Związek Przedsiębiorstw Finansowych, Konfederację Lewiatan, Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Zwolennik strategii biznesowych opartych o idee zrównoważonego rozwoju, zaangażowania społecznego i budowy wartości wspólnej.

Czytaj więcej
Ewa Sowińska Advisory Board
Partnerka ESO Audit

Mentorka, Gdańszczanka, Kreatorka Społeczności, Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju. Partnerka ESO Audit. Wcześniej Członkini Zarządu PricewaterhouseCoopers. Biegła rewidentka z ponad 25 letnim stażem pracy w firmach audytorskich.

Czytaj więcej
Bartosz Woźnicki Advisory Board
VP Sales & Marketing
Board Member Clovin Group

Manager reprezentujący holistyczne, strategiczne podejście do biznesu oparte na doświadczeniu w sprzedaży, trade marketingu i marketingu w kategoriach FMCG oraz OTC. Mocno wierzy w prowadzenie zrównoważonego biznesu, który jest korzystny dla wszystkich interesariuszy.

Czytaj więcej
dr Barbara Stepnowska Advisory Board
Ekspertka ds. Przywództwa klimatycznego
i regeneratywnego Politechnika Gdańska

Ekspertka ds. Przywództwa klimatycznego i Regeneratywnego. Dyrektor Regionalna AmCham Branch Gdańsk. Wykładowca Design Thinking i Innowacji inspirowanych naturą w obszarach ESG.

Czytaj więcej
Paweł Tyszkiewicz Advisory Board
General Manager Stowarzyszenie Komunikacji
Marketingowej SAR

Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. W latach 2005-2021 członek zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezes Rady Reklamy. Od 2010 jest członkiem Komitetu Krajowych Stowarzyszeń EACA - Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej

Czytaj więcej
Robert Adamczyk Advisory Board
Senior Environmental Adviser
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju

Główny specjalista ESG w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju z 25 letnim doświadczeniem raportowania oraz oszacowywania ryzyk środowiskowych i społecznych.

Czytaj więcej
Thomas Kolster Advisory Board
Founder & Creative Director
Goodvertising Agency

Aktywista marketingowy, którego misją jest sprawienie, by biznes stawiał ludzi i planetę na pierwszym miejscu. Jest założycielem globalnego ruchu Goodvertising, który zainspirował zmianę w reklamie na lepsze.

Czytaj więcej
Advisory Board Member Już wkrótce ...


Sustainable Brands tworzą ludzie, którym przyświeca wyższy cel. Ludzi, którzy czynią różnicę. Zapraszamy wyraziste osobistości, które w swoich dziedzinach są niekwestionowanymi autorytetami i którzy swoją charyzmą i wiedzą chcą wspierać ideę globalnej zrównoważonej transformacji.

Czytaj więcej